martes, 18 de marzo de 2014

LA PRIMAVERA

ja começa la primavera!!!! Fa cada vegada menys fred, el sol brilla amb més força i surten les flors!!

El més grans del esplai han sigut els encarregats de decorar l'esplai per celebrar l'arribada de la primavera!

El 21 de Març comença la primavera i per aixó farem una gran festa per donar-li la benvinguda. Amb la decoració que han fet el grups del grans i una sorpresa que ens tenen preparades els més petits.... ho passarem super bé!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario