El més grans del esplai han sigut els encarregats de decorar l'esplai per celebrar l'arribada de la primavera!
El 21 de Març comença la primavera i per aixó farem una gran festa per donar-li la benvinguda. Amb la decoració que han fet el grups del grans i una sorpresa que ens tenen preparades els més petits.... ho passarem super bé!!


No hay comentarios:
Publicar un comentario