martes, 18 de marzo de 2014

NYAM NYAM PIZZES!!!!

Avui hem a l'esplai hem fet pizzes bonissimes i molt originals!!


ja que no podreu veure les pizzes per que han volat de lo bones que estaven, us posem algunes fotografies.

 PD: hem utilitzat els tomaquets de l'hort que van agafar ahir.




No hay comentarios:

Publicar un comentario