viernes, 21 de marzo de 2014

FESTA DE LA PRIMAVERA

Avui a sigut un dia molt especial. A començat la primavera!!!

per celebrar-ho els més grans han decorat tot l'esplai amb manualitats relacionades amb la primavera. ha quedat precios!!

i el més petits de l'esplai tenien una gran sorpresa... S'han disfressat de flors!!!! estaven guapissims i lis ha quedat molt bé les disfresses. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario