per celebrar-ho els més grans han decorat tot l'esplai amb manualitats relacionades amb la primavera. ha quedat precios!!
i el més petits de l'esplai tenien una gran sorpresa... S'han disfressat de flors!!!! estaven guapissims i lis ha quedat molt bé les disfresses.
No hay comentarios:
Publicar un comentario